Ön Bilgilendirme Formu
1- İçerik Sağlayıcı'nın Bilgileri
Ünvanı : EVLİNE SEMBOL MOBİLYA DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adresi : B.BAKKALKÖY MAH.B.KÖY- B.BÜYÜK BAĞLANTI YOLU SOK.NO.31/1 MALTEPE / İSTANBUL
MERSİS No : 0451002324400016
Telefon : 0 (216) 561 03 46
E-mail : info@evline.com.tr
2- Konu
İşbu ön bilgilendirme formunun konusu, www.evline.com.tr internet sitesi ve bağlı tüm interaktif uygulamaları ve/veya diğer online satış platformlarında yayımlanan ve ALICI tarafından sipariş talebinde bulunulan ürün/ürünlere ilişkin 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 29188 sayılı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince ALICI'nın bilgilendirilmesidir.
3- Ürünün Temel Nitelikleri ve Ödeme Bilgileri
ALICI tarafından sipariş verilmek istenen ürünün nitelikleri aşağıda belirtildiği gibi olup, bu bilgiler ile vergiler dahil toplam ödeme tutarı ve ödeme şekli ALICI tarafından okunup, anlaşılmış ve onaylanmıştır.
ALICI tarafından sipariş verilmek istenen ürünün nitelik ve içeriği, www.evline.com.tr internet sitesi ve bağlı tüm interaktif uygulamaları ve/veya diğer online satış platformlarında açık ve anlaşılır şekilde belirtilmiş olup, sözleşme kapsamı dışında kalan tüm masraf ve ödemeler ALICI'ya aittir.
Ödemeye ilişkin, ALICI' nın sahip olduğu banka ya da kredi kartına ilişkin, ilgili banka ya da diğer ödeme kuruluşları tarafından uygulanacak vade farkı ve/veya diğer kesintiler aşağıda belirtildiği şekilde olup, ALICI tarafından okunup, anlaşılmış ve onaylanmıştır.
4- Ürünün Teslimi, Ürüne İlişkin Hizmet ve Taahhütler
ALICI tarafından sipariş verilen ürün/ürünler, işbu sözleşmenin kurulmasından itibaren 30(otuz) günü geçmemek kaydı ile ön bilgilendirme formu ve sipariş ekranında belirtilen süre içinde ALICI'ya teslim edilir. Sipariş verilmek istenen ve yukarıda nitelik ve şartları belirtilen ürün/ürünlerin, mücbir sebepler(savaş, olağanüstü hal, doğal afetler vb), nakliye/kargo firmasından veya EVLİNE' nin müdahale edemeyeceği 3. kişi ve kurumlardan kaynaklanan sebeplerle 30(otuz) gün içinde teslim edilememesi halinde EVLİNE sorumlu tutulamaz. Ancak işbu halde ALICI' nın siparişini ücretsiz iptal veya imkansızlığın ortadan kalkmasından sonra ürünün teslimini talep hakkı bulunmaktadır. ALICI' nın iptal hakkını kullanması halinde, yazılı iptal bildiriminin yapıldığı tarihten itibaren 14(ondört) gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir.
ALICI, sözleşme konusu ürünün garanti süresi içinde ücretsiz tamir ve bakımı için EVLİNE' e başvuruda bulunabilir. ALICI, garanti süresi içinde yapacağı tamir ve bakım taleplerini 08508084035 numaralı telefonu arayarak oluşturacağı kayıt ile iletecektir. ALICI'nın oluşturduğu tamir ve bakım talepleri, EVLİNE tarafından en kısa süre içinde yerine getirilecektir. Garanti süresi dolan ürünlere ilişkin tamir ve bakım masrafları konusunda ALICI ayrıca bilgilendirilir.
5- Cayma Hakkı
ALICI, sözleşme konusu ürün/ürünlerin kendisine tesliminden itibaren 14(ondört) gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden cayma hakkını kullanabilir. Ancak paketi/ambalajı açılmış, kullanılmış ve/veya ambalajı açılmamış dahi olsa hasar görmüş ürünler hiçbir şekilde iade alınmaz ve bu durumda ALICI'nın cayma talebi reddedilir.
ALICI, cayma hakkını kullanmak istediğine ilişkin bildirimi 085080884035 numaralı telefonu arayarak oluşturacağı kayıt ile oluşturabilir.
Cayma hakkı kullanılan ürün/ürünler, EVLİNE tarafından ALICI'nın teslimat yapılan adresinden iade alınır. Paketi/ambalajı açılmış, kullanılmış ve/veya ambalajı açılmamış dahi olsa hasar görmüş ürünler hiçbir şekilde iade alınmaz ve bu durumda ALICI'nın cayma talebi reddedilir.
EVLİNE, ALICI tarafından yapılan cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren 14(ondört) gün içinde iade edilen ürün/ürünlerin bedelini iade etmekle yükümlüdür. EVLİNE tarafından yapılacak iadeler, ALICI tarafından yapılan ödeme aracına uygun olarak yapılacaktır. EVLİNE, yapılan iadenin ALICI'ya ulaştırılması sırasında, ALICI tarafından kullanılan ödeme aracı, ödeme kuruluşları ve/veya bankalar tarafından uygulanan ek ücret, kesinti, taksitlendirme ve vadelere ilişkin uygulamalardan ve ALICI ile söz konusu ödeme kuruluşları arasında doğacak ihtilaflardan hiçbir hal ve şartta sorumluluk kabul etmez.
6- Uyuşmazlık
ALICI tarafından sipariş verilmek istenen ürüne ilişkin uyuşmazlıklarda, her yıl belirlenen parasal sınırlara göre İlçe Tüketici Hakem Heyeti, İl Tüketici Hakem Heyeti ya da Tüketici Mahkemeleri'ne başvurulabilir.
İşbu ön bilgilendirme formu, ALICI tarafından yukarıda nitelikleri belirtilen ürüne ilişkin imzalanacak mesafeli satış sözleşmesinin ayrılmaz bir parçası niteliğindedir. ALICI, işbu ön bilgilendirme formunun, Mesafeli Satış Sözleşmesi'nden önce kalıcı veri saklayıcısı ile kendisine gönderildiğini, okuyup anladığını ve satın alacağı ürüne ilişkin açık ve detaylı olarak bilgilendirildiğini kalıcı veri saklayıcısı ile yolu ile onaylamaktadır.